Sunday, May 1, 2011

Sedikit coretan ~

Salam..

Agak lama aku tidak membuat entry baru pada blog ni..mungkin dah terlepas 3 4 hari.. Di sebabkan sibuk kesana sini dengan urusan perkahwinan abang aku.. Abang aku dah kahwin? Alhamdulillah.. Akhirnya dia menamatkan zaman bujangnya 31 tahun umurnya.. Aku pula? hehe.. Aku bakal menjadi ayah pada June ni InsyaAllah..

Aku bukan sapa sapa bagimu.. Cuma aku menjadi minatku untuk dalam dunia maya ini.. Dalam menulis sesuatu yang kurasakan satu kepuasaan bagi diriku..

Masih baru lagi aku di dalam dunia blog.. Dan ini adalah blog yang pertama aku.. Sebelum ini tidak pernah wujud blog kecuali ini saja milikku.. Dan aku juga bukan orang yang pakar dalam cerita cerita blog..

Mengapa tema jiwa? Kerana aku ingin mengenal erti kehidupan? Maksudnya? Aku cuba sampaikan apa yang aku ingin luahan.. Dan mungkin ini caraku dalam erti meluahkan sesuatu?

Dan aku menulis bukan kerana nama.. Kalau aku menulis untuk nama.. Pasti aku letakkan profile sebenar aku.. Nama penuh aku dan gambar aku..

Dan aku menulis bukan kerana duit.. Jika kerana duit.. Aku rasa kerja aku sekarang dah cukup makan minum kami sekeluarga.. Sesambil buat blog, just selit iklan nuffnang, brapa la yang dapat kan.. tak banyak pun..

Aku bukan pakar motivasi.. Ya.. memang jauh beza.. selalu mendapat msg di dalam inbox facebook.. Dan juga email.. Dan juga komen komen di entry.. Aku bukan Dr phill ok.. Kalau aku boleh bantu, insyaAllah aku utarakan..

Aku juga bukan pakar dalam soal hati dan perasaan manusia.. Aku juga banyak kelemahan dan kesilapan.. Kadang pendapat aku salah.. Mungkin aku menulis kerana mengikut hawa nafsuku sendiri menyedapkan cerita..

Sekian, terima kasih.. huhu...



Comments
11 Comments

11 Orang Yang Prihatin:

Iryana said...

mati2 igt owner this blog...pompuan...

anGah said...

uiks... mana da pernah cakap kata pompuan pun.. huhu.. lelaki tulen da.. dah kahwin pun.. haha

M.Y.S.O.U.L said...

bakal jadi ayah ye...congrats angah..(^_^)

momoi mee said...

oOoO..teruskan menulis..sayer suker bacer.. '_'

anGah said...

@M.Y.S.O.U.L tak sabar tau.. huhu

anGah said...

@momoi mee thanksss :)

Qaseh Qistina said...

hehe..kite tau owner ni laki..yeah..

The Norah said...

bakal jadi ayah?tahniah eaaaaa....tulis je angah...ramai orang suka baca tu...yaa...menulis itu satu kepuasan kan...me rasa :)

anGah said...

@Qaseh Qistina baru tau ke? hahaha...

anGah said...

@Penyair SenjA makasih makasih.. tak sabar tauu jadi ayah :)

Qaseh Qistina said...

eh..kite dh lama tau laaa...mula2 dh tau..sbb kita dh skodeng awal2...ehehhe