Thursday, May 26, 2011

Header untuk Blog Jiwa Jiwa


Setelah beberapa, ada 4 orang yang sudi menghantar dan design header untuk blog jiwa jiwa ini.. Sampai aku pun tgh pening nak pilih yang mana satu untuk dijadikan header pada blog ni.. So tengok la, cantik cantik kan.. Pada empunya design, terima kasih banyak banyak kerana sudi luangkan masa design header..

Yang pertama join..






Yang kedua join..






Yang ketiga join













Dan sekarang aku pun tak tau nak pilih yang mana satu.. Boleh tolong pilih tak? huhu




Comments
17 Comments

17 Orang Yang Prihatin:

Anonymous said...

mcm y k2 je??????

Unknown said...

Cantik-cantik belaka header tu,

Unknown said...

yg 1 and ke-3 tu..smart gila!=)

Izzati Tatie said...

saya suke yang ketiga.even just simple..tapi menarik.gabungan antara hitam putih ngan merah.good job utk pereka header 2 !

Not Specified said...

semua design banner tue terbaek !

tapi saya pling yg first sbab design die mnarik kowd .

.:: Fiza|Zairi ::. said...

sye suke yg first....kreatif~

Terbelog said...

yg ke 3 angah. sebab sesuai dgn jiwa2. ada love . ok folow hang sekali

mas saari said...

pertama dan ketiga!
mmg smart dan kreatif..

greenrose said...

yang ke 3...cun!!!

Z said...

cye ske y kedua..ntah la npe..tpi tertrik..hahah

* Rosita * said...

eta suke no.2

Cik nadya said...

yg kdue !!!

Sunah Sakura said...

yang 1st dengan yang ketiga sesuai dengan template sekarang.. :)

ira faqira said...

yg ke3 terbaek.. simple & nice !

anGah said...

susah kan nak pilih.. huhu

Umie Naziera said...

yg ke2 tuu cun!!

Kamal Halim said...

pendapat saya yang 1st..