Monday, August 22, 2011

Jenaka - Kentut

Seorang gadis pergi makan malam kerumah orang tua kekasihnya.Ini adalah makan malam pertama dengan keluarga kekasih dan dia begitu gugup.

Mereka semua duduk di sebuah meja makan dan mulai menikmati hidangan enak yang tersaji.

Beberapa saat kemudian si gadis mulai merasa kurang selesa akibat rasa gugup yang keterlaluan dan broccoli casserole yang dimakannya.



Hampir menangis rasanya ia berusaha menahan kentut. namun karena sudah tidak tahan, tak ada pilihan lain, dia putuskan untuk mengeluarkan sedikit kentut agar terasa agak lega.

Kentut itu tidak begitu nyaring, tapi semua orang di meja makan mendengar bunyi kentutnya.

Belum sempat rasa malu menyerbu si gadis, bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga yang asyik mengendus-endus di kaki si gadis, dan berkata dalam nada yang agak tinggi,”Doggy!”

Si gadis berfikir, “wah ini bagus!” dan segaris senyum lebar menghias wajahnya. Beberapa menit kemudian, dia mulai merasa tidak selesa lagi.

Kali ini, dengan tanpa malu-malu di lepaskannya kentut dengan bunyi yang lebih kuat.

Bapa kekasihnya kembali menatap anjing keluarga mereka dan berteriak, “Celaka Doggy!”

Sekali lagi si gadis tersenyum dan berfikir, “bagus!” beberapa menit kemudian si gadis merasa perlu mengeluarkan kentut lagi.

Kali ini dia tanpa berfikir panjang dia melepaskan kentut begitu saja, bunyi kentutnya kali ini boleh menyaingi bunyi kereta api.

Sekali lagi bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga dengan pandangan jijik dan berteriak, “Celaka Doggy!”, cepat pergi dari perempuan itu sebelum dia berak diatas kamu!”



sumber dari SINI



Comments
9 Comments

9 Orang Yang Prihatin:

..cik gugu.. said...

slekeh.. g la toilet nk kentut ..

EjAt_mU89 said...

hahahaa...
mcm mane bapak die tau pmpuan tu yg kentot..

jln n follow cni

Iffah Afeefah said...

kntut mnusia mestila lain ye tak

✿ cik pieQa ✿ said...

hehe ! ta senonoh. cian dOggy, ta pasal2 jadi mangsa gas toksik.

Qia UnGu said...

haha,, macam bongek ja,, huhuhu,, memalukan jalah pompuan kentut gitu,, huduh! hahahaha

Citarasa Rinduan said...

heheheh, senyum lagi..
suka sangat2 jenaka yang angah syer tiap malam

Muslimah Optimis said...

hadoiiiiiiiiiiiii.. nak kentut gi la toilet.. selamba betoi nak pi kentut depan meja makan lak tu...tak senonoh toi

Kuasai minda said...

Ni kes dah tak tahan sangat le ni...

Anonymous said...

fakta:kentut adlh suatu proses tindk blas yg berlaku semsa pencernaan akibt tindkbls gas metana