Saturday, August 6, 2011

Jenaka - Pemandu Bas Yang Sombong

Seorang lelaki yang sengau naik ke sebuah bas lalu bertanya kepada pemandu
bas "Vang.. vas nih fegi hamfang ke...? " (bang, bas ni pergi ampang ke?).
Pemandu bas itu berdiam diri. Marah kerana tidak dilayan, lelaki sengau
itu pun turun dari bas.

...Seorang lelaki lain di belakang pemuda sengau tadi pun bertanya kepada
pemandu bas itu.
"kenapa awak diam tadi? kesian dia..."

Pemandu itu pun menjawab: "Masham mana haya nak hawab.... haya hun hengau
hugak.. hhanti hia hata haya hehek hia hulakk!!!........"
(macam mana saya nak jawab.. saya pun sengau jugak.. nanti dia kata saya
ejek dia pulak!!!)....





Comments
6 Comments

6 Orang Yang Prihatin:

AISHA INANI said...

kah kah kah!!!

lawak la wey.
tapi aku lawak lagi citer dak yang nak turun ipoh tuh. muhahaha

anGah said...

hahaha... aku pun rasa mcm tu gak.. lawak dowhh.. kesian gila satu bas..

Terbang Bersamaku said...

huhuhuhu..rupanya driver bus tue pun same macam tue jugak..:p

missz anaa said...

kelakar gile lah . like .

Anonymous said...

lawak cipan hui hui

zulfikar hazri said...

hahu pun hak hoheh homen. hanti hohang tu hace, hia hingat hahu nak hehek hia hulak.