Saturday, April 16, 2011

Setelah Sebulan Layan Blog


Hari ni 16hb April mcm dah genap ja sebulan aku menjadi blogger.. erkk blogger? adakah aku layak di gelar mcm tue.. ekeke.. rileks rileks aja la.. hoho..

Aku mula daftar email gmail neh tahun lepas dalam bulan April 2010.. Then aku tak tau nak buat blog tapi tak tulis apa2.. teringin nak buat blog masa tu..

Pada 16 March 2011.. Aku belasah ja la tulis apa apa dekat blog neh.. entry pertama aku pasai Dan kerana nilai air mata itu berkisar soal rasa seorang lelaki.. huhu.. agak sentap di situ masa tgh buat entry..

Sehingga entry ini telah ditulis, follower aku sekrang 630 orang.. pergh.. tima kaseh dowh pada yang follow blog jiwa jiwa aku neh.. amat aku rasa terharu.. dan kadang aku join dan follow blog hampa balek.. thanks..

Pageviews hingga entry ini ditulis pula 52,521.. agak unik disitu kerana aku baru sebulan ja buat blog neh.. amat juga terima kasih pada yang sudi baca blog neh.. huhu.. ty ty ty

pada Tubelawak yang telah promote blog aku dekat blog dia.. thanks bro.. dia banyak mengajar aku kenal ini blog.. haha.. otai dia neh.. single lagi.. haha.. dia letak iklan dekat shoutbox dia.. huhu.. thanks.. nanti aku belanja karipap.. haha

Sehingga kini aku telah menghasilkan 68 entry tak temasuk yang ini.. 35 entry dari 16hb hingga 31 March, 33 entry 1 April hingga 15hb April.. Dan seingat aku lebih kurang 62 entry adalah hasil aku sendiri.. Bukan copy paste or dari org lain.. Lagi 6 entry tue darim kisah jiwa lawak dan petua dari pak ngah.. cam tu la lebih kurang..

Banyak yang aku nak cakap setelah sebulan aku berblog neh.. Nak menghasilkan sesuatu entry mengenai jiwa dan perasaan manusia pada aku susah.. Sebab kekuatan blog neh terletak pada cara menaip dan mnyusun ayat ayat.. Supaya senang dipahami dan tidak berulang ulang.. Kadang sesuatu entry sehingga sejam dan dua jam..

Dan kadang aku tau.. ada yang copy paste dan ciplak.. huhu.. biasa la.. aku pun selalu buat macam tu dlu.. apa kata kita letak link credit balek dekat owner.. kan sejuk skit hati dia bila dia baca.. huhu.. aku selalu letak dari mana sumber aku cilok supaya ada harga diri skit.. hoho

Kadang bukan apa yang kita buat pasti ada yang sukakan kita.. Bukan senang untuk puaskan hati orang lain.. Hurmm.. rileks la.. huhu...

Papepun, thanks pada hampa yang sudi baca dan lepak dekat blog aku.. huhu..
Tak suka pun tak pa la.. asalkan hampa bahagia.. huhu





Comments
8 Comments

8 Orang Yang Prihatin:

The Norah said...

tapi kita suka....ahaksss....;)

Shazwan Azizan - wanblur said...

DTg dr blog ben.. jap yer, nak skodeng2 dulu entri blog nie.. hehe

anGah said...

penyair: yaka.. huhu.. saya pun lagi suka kalau awak suka.. ekeke..


akuwanblur90: huhu... jauh ang mai.. hehe

Nurul EL-Huda said...

hebat yep....

sebulan berbl0g dh punyai 68 n3.....

dh punyai f0llower 6++.....

heee,makan ke x....???
td0w ke x....???
mandi ke x....???
mst lappy tue gf kedua ann....???
c(:

anGah said...

gadis: haiiiii... perli nampak.. hoho... makan la.. tido la.. musti la mandi.. huhu.. keja mcm biasa.. update bila malam balik keja.. tak susah pun kan.. hoho

hanna said...

tahniah la ye.. :)

Belalang hijau Perisik said...

salam kenal...

tahniah bro.betul tu bukan senang nak tulis sesuatu yg jiwa2...kena hasilkan dia dari jiwa yang tulus murni dan putih berseri...ngee

(ayat org x reti jiwa2)...huhuhu

CNL (^_^) said...

salam..huhu mcam mna wat header gerak2 tu...
cantik..=)