Wednesday, April 27, 2011

erk.. aku terkedu...

aduhai..
aku terkedut.. tekezut dowh.. huhu.. Meh nak story skit..

Entry first blog neh pada 16hb March 2011.. so sekarang 27hb April, lebih kurang sebulan seminggu lebih kurang la umor blog aku neh.. baru ja belajar.. dan banyak lagi yang aku tak reti..

Yang terkezut pula neh.. follower yang ke 1000 aku neh brader Ben.. fulamak.. ty bro sudi menjadi follower ke 1000.. huhu.. thanks :)

Yang lagi terkezut gak, brader ben kita neh boleh buat entry pasai aku.. adoi.. lihat SINI, malu o0o0.. hehe..

Thanks buat brader kerana sudi tunjuk ajar..

Buat kawan kawan yang sudi membaca.. tima kaseh bebanyak.. buat yang follower.. aduss.. ty ty.. pada yang selalu lepak membaca kat sini dan share dekat facebook.. thanks...

ternyatalah hampa neh ada jiwang jiwang gak melayan blog aku.. hehe..





aduhai



Comments
21 Comments

21 Orang Yang Prihatin:

aliarosli said...

ape rahsia? laju betul follower naik

entri pertama pun ada orang komen, banyak gak

ke, tukar blog? emmmmmmm, tahniah

Lulu Caldina said...

tahniah.. kena dedahkan apa rahsianya follower ramai dlm masa singkat...ngee

♥ ciqqaqa ♥ said...

hohoho byknye followers die.meh kongsi tips cket.ngeh3 ^^
cayalah bro ben jd followers.keep it up ok! =D

anGah said...

hehehe... rasianya.. ehehe.. ada da la.. panjang citer neh..

Browacana said...

oo mak aih...baru dua bulan...respek tol...

Sunah Sakura said...

saya tertanya2 jugak...ngeee...macam aliarosli~

Unknown said...

wah.... ape rahsia?? ce cite ce cite... hehe

tahniah!

tokwan muda said...

perghhh mmg kumenjiwai r masok blog neh...rahsia plezz...heh

Unknown said...

terbaik la angah!tabik spring sama angah! =)

HASNORWANI ... said...

sbb blog ni best kot..hehe..n koleksi lawak2 tu penambah rasa....

Anastasia said...

wOw.. kan dah cakap ari tue. kekeke.! salute bro.. :)

anGah said...

sabar sabar.. nak citer la neh.. hehehe... citer dekat next entry :)

Umar Faruq said...

haha.. ke angah ni ngan abg ben adalah orang same? ;;) heheh

anGah said...

ha pulak... haha

Kembang Perawan 3288 said...

tahniah!

AZRI said...

perghghhhhhhh,mantop...

miss Fyqa said...

wahh,tahniah :)

ce cite rahsia anda :)

shida rashid said...

pe rahsia. wink2. ^^

M.Y.S.O.U.L said...

wahhh..congrats angah...
chaiyok2...heee....

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wooo...tahniah...dtg dan folowww lagik...eheheh

Anonymous said...

wah..apee rahsia..nak tau jgk nih..Joyyah ni dah bebulan masih bape ketul jerk..meh lawat blog Joyyah..Pnat joyyah lawat blog hang..Pat email kat Joyyah rahsia..fmfblog@yahoo.com