Sunday, July 31, 2011

Rahsia Wanita Part 3

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada difikirannya tetapi LELAKI YANG DICINTAINYA sekarang akan berada di tempat istimewa iaitu dihatinya!! Jadi, jangan cemburu kalau sesekali dia tersebut fasal "ex"nya..

22. Teman baiknya sahaja yang tahu segala yang sedang dia rasa dan lalui.. Jalinkan hubungan baik bersama teman rapatnya.. Jangan OVER sudaa ler~~

23. Wanita PALING BENCI lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata mahu menambat hatikawan mereka yang paling cantik.. Kalau kamu pernah lakukan, kamu betul-betul TAK GENTELMAN!!!!!!

24. Apabila sorang wanita mengatakan dia sedang sedih, tetapi dia tidak menitiskan air mata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya..

25. Satu ucapan "hai" sahaja SUDAH CUKUP menceriakan harinya.. Cuba laa kamu telefon dan ucap "selamat pagi" dan di akhiri dengan "sweet dream" sebelum tidur..

26. Semua wanita mahukan seorang lelaki yang cintakan mereka SEPENUH HATI.. Tolonglah lelaki, jangan mensia-siakan kami~~

27. Senjata wanita adalah air mata!! Tetapi jangan terperangkap dengan air mata palsu..

28. Wanita suka sesekali orang yang disayanginya mengadakan suprise buatnya, sekadar hadiah, bunga atau mugkin kad ucapan yang romantis.. Mereka akan terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.. Percayalah,dia tidak akan cari yang lain..

29. Wanita MUDAH jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.. Apatah lagi jika kamu membawanya ke klinik ketika dia sedang sakit.. Sumpah!! Kamulah lelaki yangpaling dikehendaki di abad ini..

30. Tidak susah menjaga hati wanita.. Dia cuma mahu kamu menyayanginya SEPENUH HATI.. Kalau benar kamu mencintainya, lihatlah bagaimana dia membalas segala kecintaan kamu itu..



* Entry ini bukan dari aku.. Share dari note note facebook.. Tak tahu sumber yang asli.. Rasanya banyak org dh share.. Menarik mengenai wanita.. Sekadar berkongsi



Comments
1 Comments

1 Orang Yang Prihatin:

Anonymous said...

enta ar ak mane lyn tu smue,haha