Thursday, July 28, 2011

Rahsia Wanita Part 1

1. Bila dah DECLARE, bermaksud kamu sanggup berkorban demi perhubungan ini.. Jadi janganlah cakap "Sorry, I'm not perfect for you..".. Sekurang2nya cuba laa lakukan yang terbaik~

2. Apabila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masauntuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf..

3. Wanita sukar untuk mencari benda dibenci tentang orang yang dia sayang.. Sebab itu laa,ramai wanita yang patah hati apabila hubungan cinta putus ditengah jalan..

4. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada difikirannyawalaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain..

5. Takkala lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair sepertiCOKLAT dan sering kali dia akan cuba lari dari bertatapan mata denganmu!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu pula tidak tahu bagaimana mahu menerima pujian itu..

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar kerana ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tidak akan tahu bila dia sudah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja..

8. Sekiranya seorang gadis mula menjauhkan diri daripada kamu selepas kamu tolak cintanya, biarkandia untuk seketika, sekiranya kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan..

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka..

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ini langsung tak berguna.. Sesiapa pun akanterasa jika itu keluar dari mulut kamu, terutama orang yang kamu sayang..



* Entry ini bukan dari aku.. Share dari note note facebook.. Tak tahu sumber yang asli.. Rasanya banyak org dh share.. Menarik mengenai wanita.. Sekadar berkongsi



Comments
2 Comments

2 Orang Yang Prihatin:

yanyan said...

me, like this <3

Anonymous said...

entah x de pn yg kne mengena ngn die