Sunday, July 24, 2011

Bertambah umurku 18 tahun kala ini

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, hari ini genap umurku 28 tahun.. Terasa pantas masa berlalu hingga kita sendiri tidak menyedari banyak perkara berubah..

Jika 3 tahun lepas, aku masih bersendirian.. Bujang dan tidak siapa jodohku.. Dan tidak menyangka dalam 3 tahun ini banyak yang telah berlaku.. Dan di masa 26 tahun, bertunang.. 27 tahun melangkah ke alam perkahwinan.. Menjadi seoarang suami..

Sekarang, aku seorang suami dan seorang ayah.. Dan bertambah tanggungjawap aku di dunia ini.. Tidak banyak dapat aku coretkan pada entry kali ini.. Update guna hpone..

Syukur, bertambah umurku.. Aku punyai seorang isteri yang memahami fan menyayangi aku.. Punyai seorang anak perempuan.. Punyai keluarga.. Punyai sahabat.. Punyai kerjaya.. Alhamdulillah..

*umurku bukan 18 tahun ye.. Muahaha.. Senfaja kata 18 tahun muda sepuluh tahun
Assalamualaikum..



Comments
6 Comments

6 Orang Yang Prihatin:

Cik Aan Alan said...

muda.

Cik Ros said...

umur hanyalah angka

Makbed said...

selamat jadi ayah..

Yana Farinha said...

done follo u.. jom singgah blog sy.=

Mieja said...

happy birthday encik angah..

atnur @ Iza said...

happy birthday! :)