Wednesday, July 13, 2011

Jenaka: Kenapa perempuan Melayu senang kena rasuk

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya...

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

Kes histeria di sekolah kat BSB... ..Misteri di Asrama Puteri terjawab!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!" Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???"

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab...

"Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat", "Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku KAN RASUK... " "Aduhai... "

kekekeekeeee. .. Dah, jangan dok mengulor dan mempercayai perkara tahyul... ..pi buat keja cepat..... :p


* Sumber SINI



Comments
8 Comments

8 Orang Yang Prihatin:

PeRmAtA bIrU said...

hahhahahh...kelakar kot... takpe2 hilang stress sikit... berdebar jer baca.. dah penghabisan macam nak gelak guling2... heheheh

vampire's lovex said...

hahahaha !! tak blahhhh

yaya said...

haish...hehe...sungguh laa daku tersengih-sengih kala ini...walau hati dipagut resah...

cucu tun teja said...

buatkan saya tersenyum membacanya....nice.....

eman zizan said...

haha.
ngek!

nurinqist said...

HAHA ! LAWAK LHAA . FIRST FIRST BACE, SUSPEN GILERR . TP LAST LAST . LAWAK LHAA !

Anonymous said...

kui..kui lawak hairan b ajaib,janji lwak kui..kui by akmar

Aria wiguna said...

gue.. Kagak ngerti bahasanya...hehehe
tapi kayanya lucu juga...