Saturday, March 19, 2011

Lelaki juga ada perasaan tauu..


Petua Manjakan Lelaki khas untuk yang sudah berkahwin.. Yang belum kalau pegang pegang haram.. Dosa.. aku tak ajar ye..

1. Sabar dengan kerenahnya – Kadang-kadang mungkin suami/lelaki berasa tertekan sebab masalah di tempat kerja ataupun dia berjauhan dari anda, ataupun masalah lain. Kalau ini terjadi, sabar aje la. Sebaliknya, buat sesuatu yang boleh buat dia lupakan masalahnya.

2. Kurangkan berleter/membebel – Biasanya, isteri/pasangan berleter kalau ada sebab.. Tidak salah membebel jika untuk kebaikan bersama.. Cuma kalau boleh, kurangkan sedikit bebelan anda kerana lelaki memang alergik dengar perempuan membebel.. Ada juga sampaikan tidak mahu balik rumah sebab tidak sanggup dengar isteri/pasangan asyik membebel sepanjang masa.. Fikirkan cara lain untuk menyampaikan apa yang terpekung di hati anda.

3. Belai dengan manja – Semasa sedang duduk relaks, apa kata anda peluk dia dengan manja atau belai rambut dia? Pasti akan timbul kasih yang amat mendalam. Buat aje la ….

4. Manjakan diri anda – Orang lelaki suka dengan wanita yang manja. Tapi jangan berlebih-lebih pulak. Sekali-sekala bolehlah berlagak manja, tetapi jangan selalu.. Dia pulak naik rimas dan naik geli.



Comments
6 Comments

6 Orang Yang Prihatin:

AzwanRamli said...

good job ,keep it up :)

white_cupido said...

gmbar perempuan tu...senior skola sy..

perjalanan pulang said...

mana kau dapat gambo cium cium gitu. tak sedap mata memandang kerana budak jantan tu pakai lebai.. tau le bini dia tapi sopanlah sikit.. dalam kelambu lantaklah nak cium mana pun

Evagurl said...

angah gmbaq ni sweet

Sya_Merpati Putih 88 said...

sweetnye gambar tue...(^____^)

nurul izzaty ishak said...

tak ngapa klu cium klu dh kawin yg tk blh klu blm 2...mmg ptt pon tnjuk ksh syg kat istri
btw,sweet....