Saturday, March 19, 2011

Kenangan itu amat susah dilupa




Dan kenangan itu selalu datang dan sering mengusik jiwa, pada masa kesunyian atau di kala sepi yang panjang.. Kenangan sering dikaitkan pengalaman yang manis atau kenangan yang tidak dapat dilupakan.. Kenangan akan terus mekar untuk diingati dan amat susah untuk di lupa..

Kamu akan selalu mengingati kata kata yang di ucapkan oleh pasangan kamu dulu di saat pertemuan.. Dan kata kata yang di ucapkan sering bermain di minda dan fikiran dan selalu terpahat di dalam memori kamu.. Kadang kata kata yang dilemparkan oleh si dia menjadi sumber semangat kamu dalam melakukan sesuatu atau menjadi panduan..

Buat seseorang yang kamu masih mencintai dan menaruh harapan, kamu pasti akan selalu mengingat setiap kejadian yang kamu lalui bersama dia, dan saat itu, mata kamu pasti berkaca. kerana saat bersama dia itu tidak biasa berulang selalu.. Dan kerana setiap saat berlalu bersama si dia adalah saat yang amat berharga..

Kita akan selalu leka akan perkara yang selalu asyik di buai dengan perasaan sedangkan berada kita di sini bukanlah menyesali perkara yang lepas.. Namun sekuat mana kita untuk melupakan, kuat lagi kenangan itu datang mengusik di sanubari..



Comments
4 Comments

4 Orang Yang Prihatin:

miszburgerpizza said...

kenangan mengusik jiwa..hehe..makin nak lupa makin la ingat ..hmm.. berfikir sejenak mengenang masa lalu memang menyihatkan hati.. hati tak pernah setenang mata bila mengenangkan sesuatu..=]

anGah said...

wahh.. terharu ada org komen.. hoho

Chempaka Sari said...

pandai bermadah..nice blog

anGah said...

nape font die tak besau eh? huhu... kejap ada y okey kejap kecil..