Wednesday, September 14, 2011

Kejadian Seram Di ICU



Salah sebuah katil di wad ICU sebuah hospital swasta kerap kali mengalami kejadian yang amat pelik. Setiap pesakit yang ditempatkan di katil tersebut pasti akan meninggal pada waktu pagi setiap hari jumaat tidak kira umur, jantina mahu pun tahap kesihatan mereka.

Perkara ini membuatkan doktor di hospital tersebut menjadi binggung dan sungguh pelik. Lalu mereka memutuskan untuk memantau katil tersebut dengan meletakkan sebuah CCTV di dinding yang berhampiran dengan katil tersebut.

Hari yang di tunggu-tunggu pun tiba. Pada hari jumaat yang berikutnya, semua doktor yang terlibat sudah bersiap sedia untuk melihat dan mencari punca sebenar kejadian pelik yang berlaku di wad ICU hospital tersebut.



Tepat jam sembilan pagi, pintu bilik wad ICU tersebut di buka dan kelihatan makcik Halimah Jongang, seorang cleaner sambilan memasuki wad ICU tersebut untuk membersihkan wad seperti biasa.

Makcik Halimah Jongang adalah seorang cleaner sambilan yang bekerja di hospital tersebut pada setiap hari jumaat, sabtu dan juga ahad. Mengikut jadual yang telah di tetapkan, makcik Halimah Jongang akan membersihkan wad ICU tersebut pada setiap hari jumaat.

Seperti biasa, beliau memasuki wad tersebut dan menghampiri katil keramat yang sering kali meragut nyawa setiap kali hari jumaat menjelma. Lalu dia mencabut plug alat bantuan pernafasan pesakit tersebut dan menggantikannya dengan plug vakum cleanernya….


*share dari SINI



Comments
24 Comments

24 Orang Yang Prihatin:

Fad said...

aduh..patutla...jgn kisah benar sudah...

Unknown said...

satu soklan, nape hari sabtu n ahad xde yg mati plak?? toink3. . .

ubi said...

seram amat..gementar nye..

Eizanabila said...

hampeh betul... punyalah tak sabar2 nk tau ending story.. hehe.. apepun, ajal maut di tangan Tuhan..

siti asiah said...

ingat kan suspen lame upenye kejapp jer...hehe
papepun, seronok bace entry nie...:)

cucu tun teja said...

Entry ni buat org tersengih pagi2....

MaWaR MeRaH said...

m.cik cleaner punya pasal upanyer.. ingtkn ada hantu ker ap.. huhu..

Nazrul ismail said...

Aduhhh makcik cleaner nie.. men bailonnn plak..

si para para said...

ape pasal makcik limah buat macam tu ..kenapa...kenapa..

Lili Lala said...

ape la masalah makcik limah tu .. x pasal2 org mati plak .. ending yg sgt kelakar .. x kering gusi bce cite u yg lawak 2 tu .. :)

♪♪ Auni ♪♪ said...

hahah...mkck limah ni ada ke ptut haha....

KakLong said...

dh dpt email kisah ni masa tahun 2008 yg lalu...

honey bunny said...

adeh... mdbarkn je lar.... huhuhuhuhu

Pendekar Berkuda said...

cerita lama..hahaha....edited ye angah...hahahaha...

Sophia's Own said...

ahahahahahah bdh gile makcik halimah jongang

mynameismy said...

ngekngok haha

magdyana said...

wkwkkwkkw lawak giler..

Iefwan said...

Hahaha..ingat apela td huhu

MiSs EiNa said...

hahaha makcik vacumm x tau papew 2 hahaha klako2 hehe sengal ctew ney..like2

Princess Farida said...

Kenapakah jadi caamtu? kisah sadis neh

siti umayra said...

hehe .pon boley ,, :)

eija said...

takut nya baca kisah ni.huhu333

Anonymous said...

kesimpulan: mak cik limah buknya seorang wireman.

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Ceteknya ilmu mak cik cleaner tu !..baca cerita ni mcm nak tergelak,macam geram pulak dgn mak cik tu...patutpun ramai mati...huh!