Thursday, June 2, 2011

Pada Mereka yang sudi

Amat berterima kasih pada mereka mereka yang sudi menjelajah setiap kata kata di dalam entry ini.. Dan membaca dengan hati pada hasil nukilan tak seberapa.. Terima kasih di ucapkan pada kamu yang selalu sudi meluangkan sedikit masa membaca setiap entry entry.. Amat aku hargai..

Pada mereka juga yang sudi meninggalkan komen komen pada entry, TERIMA KASIH yang amat sangat di ucapkan.. Kerana setiap kata kata yang dicoretkan sebagai komen amat memberi kesan yang dalam pada aku.. Memberi satu ransangan dan panduan untuk menulis lagi.. Terima kasih..


Mohon maaf yang ter amat sangat, aku tidak membalas komen komen dari hampa.. Bukan aku tidak membaca atau ambil peduli.. Amat aku hargai.. Bukan aku sombong atau sibuk, tapi sebenarnya aku tidak tahu mcm mana nak membalas kata kata komen.. Kebanyakkan komen meluahkan rasa hati, rasa kecewa atau luahan sedih.. Tidak ada ayat ayat untuk membalas luahan itu, sila rujuk pada kebanyakkan komen adalah perihal peribadi.. Cth "Entry ini seperti aku rasa" , "Sedihnya selepas baca entry ini" , "Kenapa dia tinggalkan aku walau,.... " Mcm mana nak reply komen mcm tu kan.. Maaf..

Pada mereka mereka yang sudi menjadi FOLLOWER blog ini, juga aku mengucapkan terima kasih yang amat sangat.. Bila setiap kali sign in blog ini, makin bertambah follower, semakin bersemangat untuk terus menaip..

Sekarang aku sedang melakukan bancian pada blog ini.. Atas result blog ini, aku akan lakukan sesuatu berdasarkan pada bancian.. Lihat sebelah kanan blog..



Tajuk Bancian : Blog Jiwa Jiwa Ini Bagi Anda?

Pilihan 1 : Boring + Bosan
Pilihan 2 : Tak Suka Jiwang + Menyampah
Pilihan 3 : Macam Copy Paste Dari Org Lain Ja
Pilihan 4 : Ada Terkena Diri Sendiri
Pilihan 5 : Tak Pernah Jumpa Blog Mcm Ini
Pilihan 6 : Tersangat Jiwang
Pilihan 7 : Best.. ada unsur Motivasi

so setiap vote, memberi makna pada aku.. Sama aku untuk terus dengan dunia blog ini atau tidak..
Harap hampa jujur dalam memberi vote tu ye.. Kalau menyampah cakap je.. huhu..

Ingin aku nyatakan di sini berulang kali,

Kalau hasil karya itu aku copy paste dari blog orang lain, aku akan letakkan sumbernya / share link.. huhu.. Hasil orang lain takkan kita nak mengaku pula..

Eh sekian Terima Kasih ye :)

*Hari ni lepak office, mengantuk.. Tak leh lelama dalam ekon neh.. sejukkk..



Comments
7 Comments

7 Orang Yang Prihatin:

Azree said...

Terima kasih diterima..

Dan ingin berterima kasih juga kerana sentiasa menukilkan sesuatu yang baik untuk dibaca..

Moga bancian ini akan membantu untuk menajamkan hala tuju blog ini..

HASNORWANI ... said...

Ya..entru yang baik2 pasti akan ramai pembacanya..sy dah lama follow..dan sangat berminat dengan setiap entry anda..tahniah

Rahimah Ramlan said...

salam,

ni adalah kunjungan balas :)



happy blogging encik angah!

keep it up!


tc

anGah said...

@Azree ya.. thanks :)

anGah said...

@HASNORWANI ... terima kaseh cikgu :) cikgu kan..

anGah said...

@Rahimah Ramlan kunjungan balas? jap jap.. hoho.. saya memang jarang sangat blog walking.. baru teringat semalam ada jalan satu blog, sesaja drop komen.. haha.. thanks datang maiiiii :)

aizamia3 said...

pertama kali singgah di sini dari blog Hasrul Hassan..