Friday, December 9, 2011

HASRULHASSAN.COM: Kami Blogger Baru

Assalamualaikum

Pertama sekali, ini bukanlah entry berkisah tentang jiwa jiwa.. Entry ini adalah bertujuan menyokong usaha saudara Hasrul di dalam mencari Blogger baru.. Dan berharap mendapat memberi sedikit sumbangan pada Segmen ini..



Buat satu entri dengan tajuk: HASRULHASSAN.COM: Kami Blogger Baru
- Selesai

Tulis serba sedikit mengenai diri anda dan blog anda tidak lebih dari 100 perkataan.


- Sedikit perihal tentang diri saya.. Saya adalah anak kedua dari empat adik beradik.. Berasal dari Alor Janggus, Alor Star Kedah.. Bekerja dan sudah berkahwin, syukur alhamdulillah mempunyai seorang anak perempuan yang kini sudah hampir 6 Bulan..

- Masih di kira baru lagi di dalam dunia blog kerana entry pertama saya pada 16 March 2011 dan kini baru 9 Bulan blog jiwa jiwa ini.. Masih lagi belajar di dalam menghasilkan entry entry berbentuk motivasi mengenai soal Cinta, Hati, Perasaan khasnya Jiwa..

- Amat jarang berbalas komen di ruangan blog, bukan bererti sombong tapi selalunya komen berbentuk luahan perasaan dan kebimbangan saya untuk membalasnya akan merumitkan lagi perasaan beliau (takut disalah erti)

Tempek badge yang disertakan dan link ke blog/entri ini untuk tujuan lebih ramai blogger baru yang dapat join.
- Selesai

Selesai, tinggalkan url entri anda itu di dalam ruangan komen.
- Selesai

Untuk pengetahuan, saudara Hasrul pada saya seorang cikgu yang tidak pernah loket di dalam pengetahuan dunia blog.. Banyak saya belajar dari beliau..

Pada yang sudi, silalah kunjung ke Bangku Kosong beliau dan sertai Segmen anjuran beliau
http://www.hasrulhassan.com/2011/12/segmen-kami-blogger-baru.html



Comments
6 Comments

6 Orang Yang Prihatin:

C`ayob.com said...

angah kau pun ikut segmen ini...waaaaa...mantaplah....

anGah said...

@C` Ayob-Ilmu Asas Hidup hehe... sifu aku ni di dalam dunia blog.. hehe.. meh pakat join meh.. hehe

Admin said...

Terima kasih terima kasih ... c ayob dan angah ..terima kasih kerana beri support kepada usaha perkenal blogger dan blog baru.

lelakiterindah said...

teruskan menconteng okeh hehe

Ratna Sang Ratu said...

http://anayilrun-fly301107.blogspot.com/2011/12/hasrulhassancom-kami-blogger-baru.html

nurul @ eton said...

hai cikgu.. :)

saya baru dalam blog.. blog pon xaktif... follower xde.. :(

bru je terjumpa blog cikgu...

nice blog.. :)

kalo ada masa, singgah blog eton, comment2 laa apa yang ptot...
thanks....