Friday, October 21, 2011

Tawarkan Perkhidmatan Seks Kerana Iphone 5

Seorang pelajar wanita di Nanjing, China menawarkan habuan seks kepada seorang lelaki sebagai balasan untuk mendapatkan iPhone 4S baru. Pada mulanya menawarkan seks oral sebagai pertukaran untuk telefon tersebut.

Gilalah, sanggup buat apa saja, demi iphone....apa hebatnya iphone ini berbanding dengan maruah diri. Itu namanya berbeza budaya....kan. Tapi Cantik juga perempuan tu ye.... :P

Pelajar wanita ini memberitahu lelaki itu, "Selagi anda membasuhnya bersih-bersih, tidak ada apa yang hendak dirisaukan."



Lelaki itu menolak tawaran tersebut dengan berkata, "Tidak, saya tidak suka dengan idea seks oral ". Merasakan bahawa lelaki itu telah hilang minat, pelajar wanita tahun dua sarjana muda itu menawarkan habuan seks selama lima malam berturut-turut sebagai pertukaran untuk gajet terbaru Apple yang berharga kira-kira 4 500 Yuan (RM2 200).

Namun media China berjaya mengenal pasti gadis itu apabila butiran perbualannya dengan lelaki itu bocor di internet. Hasilnya, mereka menyiarkan nombor telefon mudah alih, gambar, dan butir-butir lain.

Akibatnya, gadis itu terpaksa menukarkan nama samarannya sebanyak tiga kali dan seolah-olah terperanjat terhadap perhatian daripada media.

Gadis itu dilaporkan mengeluarkan kenyataan, "Apa salahnya dengan tawaran saya? Orang lain turut membuat pertukaran seks untuk barangan berjenama."


Sumber: dari Sini via Sini



Nota:
Entry tiada kaitang dengan jiwa jiwa.. Maaf~



Comments
4 Comments

4 Orang Yang Prihatin:

aamalinaazman said...

grrrrrr
kenapalah menong sgt
pi jela beli cari duet.. beli iphone tu
aduhaaaiiiii....

Ujang9897 said...

nak tawarkan gak la..hehe

Admin Sinuhun said...

kunjungan balik..


blogger newbie ^_^

Anonymous said...

nilah nak mewah cepat, sampai cam tu sekali, mengong tol!